Saturday, December 11, 2010

Selamat datang ke dunia blog...

Alhamdulillah...dapat gak wat blog..hehe..penantianku berakhir jua akhirnya..haha..
Selalunya masa agak terbatas..aku lagi suka bca blog org dari wat blog sndri..almaklumlah..aku ni jnis "badansibuk" atau busybody...hehe...
Aku lagi suka tgk movie...kalau bosan aku bca Sulalatus Salatin..ataupun lebih dikenali sbg Sejarah Melayu..aku bca SS macam aku bca komik je..smbil berguling2 atas katil...(agaknya aku sorg je kat dunia ni ada hobi mcm ni)

Aku akan cuba rajin2 meng'update'kan blog aku ni..sja2..tmbahan skrg ni bru hbis exam...dapat la aku relax2 dlu...Aku harap aku xkan 'hangat2 tahi ayam' dalam mengendalikan blog ni...ish...mcm xsdap je kan pepatah tu...kalau tukar kepada 'hangat2 kueteaw' ke..'hangat2 donut big apple' ke..bru la smngat ckit nk guna...opss...no no...xblh pertikaikan..ni la warisan nenek moyang kta zaman dlu2 kn...bahasa melambangkan bangsa...

hihi..apa pun..ni la post pertama aku..welcome to AlmasSafirah....^_^

1 comment: