Saturday, December 11, 2010

Kenapa AlmasSafirah??

Almas..dalam bahasa Arab...dalam bahasa melayunya ialah intan...yup..intan..sejenis mineral yg paling keras kat muka bumi ni...intan ni gak..mineral pling tumpat gak..xda yg blh menggores atau memotong intan ini melainkan dipotong dan digores dgn intan gak...menarik kn..hehe...

                                        ni la mineral paling keras kat dunia...fuh..berkilat2 tu

Aku akan benar2 jd intan..Aku xboleh digores oleh sesiapa shj melainkan aku lah punca diri aku digores... Aku gak nak jadi tumpat seperti intan..tumpat..diisi sesuatu yg berfaedah dan sgt berharga...


Safirah plak??sejenis kalung atau loket..intan sesuai jd loket kn...so..AlmasSafirah...semoga aku akan menjadikan diri aku berharga sepertinya...^_^..aminnnn

                                     loket intan@diamond necklace....ntah la berapa harganya...

1 comment: